DPK-s toborzó hirdetések a Facebookon
2025-10-28
A Fidesz intenzív toborzási kampányt indított a Digitális Polgári Körök taglétszámának és választói adatbázisának bővítésére.
Ma délelőtt még 260 hirdetést futtatott a DPK központi Facebook-oldala. Ezek mind a tematikus és a területi alapon szerveződő DPK-kba történő csatlakozásra buzdítják a felhasználókat. A legtöbb toborzó hirdetés ma délben kifutott, de délutánra élesítették az újabb hullámot, és már ismét 230 aktív hirdetést mutat a hirdetéstár számlálója.
Függetlenül az épp futó hirdetések számától a Meta nem tartotta ezeket a tartalmakat politikai reklámnak.
A kampány célja valójában nem merül ki a DPK-tagság bővítésében. A csatlakozáshoz ugyanis meg kell adni személyes elérhetőségi adatokat (email, telefon, település, irányítószám) is. Azaz így próbálja a Fidesz javítani a mozgósítási rendszerének alapját képező adatbázisát, aminek kapcsán Orbán Viktor a zánkai beszédében azt mondta, hogy „nem állunk jól”.
A Meta hirdetéstárában itt böngészhetők a futó DPK-hirdetések: https://tinyurl.com/2kvk3ff9
Copyright 2025. Political Capital Policy Research and Consulting Institute. Minden jog fenntartva.