Politikai üzenetek, narratívák terjesztése repetitív kommentekben
Infografika az álprofilok felismeréséről és leleplezéséről
Közösségimédia-elemzés
Útmutató az álprofilok felismeréséhez és leleplezéséhez
Kétheti politikaihirdetés-figyelőnk és ellenségképzőnarratíva-elemzésünk utolsó, kilencedik része
Előzetes kutatási jelentés
Kétheti politikaihirdetés-figyelőnk és ellenségképzőnarratíva-elemzésünk utolsó előtti, nyolcadik része
Kétheti politikaihirdetés-figyelőnk és ellenségképzőnarratíva-elemzésünk hetedik része – 2024. május 5-18.
Kétheti politikaihirdetés-figyelőnk és ellenségképzőnarratíva-elemzésünk hatodik része – 2024. április 21 - május 4.
Kétheti politikaihirdetés-figyelőnk és ellenségképzőnarratíva-elemzésünk ötödik része – 2024. április 7-20.
Kétheti politikaihirdetés-figyelőnk és ellenségképzőnarratíva-elemzésünk negyedik része – 2024. március 24. - április 6.
Kétheti politikaihirdetés-figyelőnk és ellenségképzőnarratíva-elemzésünk harmadik része – 2024. március 10-23.
Politikaihirdetés-figyelőnk és ellenségképzőnarratíva-elemzésünk második része
A Political Capital, a Mérték Médiaelemző Műhely és a Lakmusz közös választási hirdetésfigyelő projektje
Elemzéssorozatunk első része a politikai témájú hirdetésekről
A HDMO projekt keretében készült tanulmány
Az álprofilokat bemutató cikksorozatunk 3. része
Az álprofilokat bemutató cikksorozatunk 2. része
Elemzés
A hazai dezinformációs ökoszisztéma két arca - tanulmány
Kutatási összefoglaló
Interjú Donáth Anna EP-képviselővel
A Political Capital tanulmánya
Elemzés a háborús narratívák terjedéséről a hazai Facebook hozzászólásokban
Sajtóközlemény
Az átláthatóság jogszabályi kikényszerítése lehet az első lépés a közösségi média átfogó szabályozása felé – ez volt a fő tanulsága a Political Capital és a Heinrich Böll Alapítvány által szervezett kerekasztal-beszélgetésnek.
Jogosan merül fel a kérdés, hogy a megtévesztő információk látszólag végtelen tengerét mennyire lehet képes megtisztítani a véges számú tényellenőrök hálója. Záborszky Ede vendégposztja.
A Political Capital több hónapos trollkutatásának első esettanulmánya.
A közösségi média szabályozása egyfelől jogi feladat, másfelől azonban hiába várunk tőle érdemi változást a felhasználók oktatása, készségfejlesztése nélkül
Ma már nem az a kérdés, hogy szabályozzák-e egyáltalán a közösségimédia-platformokat, hanem az, hogy hogyan és mennyire. Mark MacCarthy-interjú.
Dr. Pásztor Emese vendégbejegyzése
Krasznay Csaba vendégbejegyzése
Wessenauer Veszna vendégbejegyzése
Vitaindító
Pákozdi Dávid vendégbejegyzése
A Political Capital és a Heinrich Böll Alapítvány közös projektje
Information bubbles and ideological proximities on Czech, Hungarian and Slovak Facebook
Gyorselemzés a pártok Facebook-oldalairól 2. rész
Gyorselemzés a pártok Facebook-oldalairól
Legfrissebb kutatásunk újfajta módszertant alkalmazva, a cseh, a magyar és a szlovák közösségi médiában megjelenő átlagos beszélgetések alapján értékelte Oroszország nyugat-ellenes dezinformációs és hibrid hadviselésének hatását a vizsgált országok közvéleményére.
This page presents the results of a two-years-long research project, which focused on the attitudes towards political violence in online and offline context.
A Maven7 Hálózatkutató Zrt. a Political Capital politikai elemző intézettel együttműködésben januárban is átfogó Facebook-kutatást végzett a főbb magyarországi pártok közösségi oldalon zajló kampányáról és a politikai erőviszonyokról
A Maven7 Hálózatkutató Zrt. a Political Capital politikai elemző intézettel együttműködésben új módszertanon alapuló, átfogó Facebook-kutatást végzett a főbb magyarországi pártok közösségi oldalon fennálló erőviszonyairól.
A Political Capital és a Demos UK 2013. november 12-i, Apolitikus politika? című konferenciáján bemutatta az új ellenzéki mozgalmak Facebook-követőinek motivációit és attitűdjeit vizsgáló közös kutatásának eredményeit.
A rendezvény az új ellenzéki mozgalmak online szimpatizánsainak (Facebook-követőinek) motivációit és attitűdjeit vizsgáló kutatás eredményeit mutatja be egy saját kutatás alapján.
Counterpoint, a London based research and advisory group's interview with Peter Kreko, director of Political Capital about contemporary conspiracy theories in Hungary.
Jobbik Facebook fans young, educated, eurosceptic, pessimistic & prejudiced.
Demos and the Political Capital Institute released the first ever study of the Jobbik party’s Facebook fans, based on over 2,000 survey responses.